W grudniu 2020 roku Natalia Rostkowska rozpoczęła pracę w dziale Corporate Affairs Kompanii Piwowarskiej. Objęła stanowisko kierownika komunikacji zewnętrznej, na którym odpowiada za tworzenie, realizację i monitoring strategii komunikacji zewnętrznej, dbanie o wizerunek i reputację firmy, zarządzanie wszystkimi obszarami komunikacji zewnętrznej (w tym biurem prasowym, infolinią konsumencką, stroną internetową i mediami społecznościowymi), wsparcie w zakresie PR-u dla pozostałych działów firmy, planowanie i realizację projektów komunikacyjnych, wsparcie w komunikacji kryzysowej oraz zarządzanie zespołem.
Natalia Rostkowska
Poprzednio, od września 2016 roku do lutego 2020 roku, Natalia Rostkowska pełniła funkcję Corporate Communications Managera w GASPOL. Kierowała tam komunikacją zewnętrzną, wewnętrzną, public affairs, employer brandingiem, projektami CSR, GASPOL Team i działaniem w Polsce paneuropejskiego stowarzyszenia Forum Rozwoju Efektywnej Energii. Wcześniej, w latach 2013-2016, była koordynatorem komunikacji społecznej i rzecznikiem prasowym Urzędu Dozoru Technicznego. W przeszłości pracowała też w Agorze, Polskapresse i Interia.pl. Jako freelancer realizowała projekty dziennikarskie dla agencji Novimedia Custom Publishing. Była też właścicielką agencji komunikacji marketingowej Mindflow, która zrealizowała projekty m.in. dla Canal+ i Castrol.
W Kompanii Piwowarskiej Rostkowska przejęła obowiązki Marty Andreasik, która od stycznia 2021 roku jest PR Project Managerem w Huuuge Games. (ak)