Agencja kreatywna Od kuchni przygotowała e-book na temat komunikacji alkoholu. Publikacja „Komunikacja alkoholu bez tabu” ukazała się przy okazji spotkania z cyklu Food Working, również poświęconego tej tematyce.
E-book stanowi zbiór informacji, analiz i praktycznych wskazówek, które pozwolą zrozumieć, jak prowadzić działania komunikacyjne alkoholu, zachowując odpowiedzialność oraz mając świadomością przepisów prawnych.
W publikacji zamieszczono materiały dotyczące:
- marketingu marek alkoholowych,
- trendów,
- regulacji prawnych.
W e-booku znalazł się m.in. artykuł Małgorzaty Baran, redaktorki naczelnej PRoto.pl, pt. „Zachować smak i umiar” o odpowiedzialności w pisaniu o branży alkoholi.
W publikacji znaleźć można także artykuły:
- PRZEPISY PRAWNE I REGULACJE,
dr Patryk Kalinowski, Prawnik, FOOD LAW - FENOMEN ALKOHOLU BEZ ALKOHOLU
Piotr Zimolzak, Wiceprezes i współzałożyciel SW Research Agencja Badań Rynku i Opinii - KOMUNIKACJA ALKOHOLU W POLSCE
Patrycja Sikorska, PR & Strategic Marketing Manager, TiM - SPRZEDAŻ NAPOJÓW ALKOHOLOWYCH ONLINE
Emilia Rabenda, Prezes Zarządu, Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy - RYNEK BROWARÓW RZEMIEŚLNICZYCH
Natalia Mioduszewska, doradca i konsultant dla HoReCa, Trzech Kumpli – Browar Kraftowy
E-book jest bezpłatny. Można pobrać go na stronie.
PRoto.pl jest patronem medialnym publikacji.