niedziela, 17 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościKomunikacja korporacyjna nowym kierunkiem na Uniwersytecie Warszawskim

Komunikacja korporacyjna nowym kierunkiem na Uniwersytecie Warszawskim

Uniwersytet Warszawski otwiera nowy kierunek rocznych studiów podyplomowych. Od października 2017 roku na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii rusza komunikacja korporacyjna.

„Zintegrowana i efektywna komunikacja nie tylko pozwala wyróżnić się na coraz bardziej zmiennym i wymagającym rynku, ale uniknąć też katastrof wizerunkowych lub zminimalizować straty” – mówi dr Jarosław Kończak, pomysłodawca nowego kierunku.

W programie studiów znajdują się kluczowe obszary komunikacyjne, m.in.: public relations, e-PR i social media, budowa i zarządzanie marką, reklama, sponsoring, CSR i komunikacja wewnętrzna. Zagadnienia te uzupełnią różne warsztaty takie jak np. public affairs. W planie wyodrębniona została tematyka nowych mediów opartych o komunikację internetową, szczególnie w zakresie wykorzystania w praktyce mediów społecznościowych. Zajęcia obejmują również ćwiczenia praktyczne z media relations, zarządzania w PR-ze, komunikacji kryzysowej czy spotkania poświęcone badaniom efektywności oraz wystąpieniom publicznym.

„Zajęcia poprowadzi kadra naukowa UW oraz najlepsi praktycy z rynku” – czytamy w komunikacie prasowym.

Jednym z wykładowców na nowym kierunku jest Paweł Bylicki, prezes zarządu agencji Public Dialog. „W modułach, jakie prowadzimy w ramach studiów, mocno stawiamy na formę warsztatową ćwiczeń oraz prezentowanie realnych case studies” – mówi Bylicki.

Jak czytamy, absolwent ma być przygotowany do podjęcia pracy w strukturach komunikacji korporacyjnej, działach i departamentach sponsoringowych, zarządzania marką oraz komórkach PR i CSR w korporacjach, instytucjach i zarówno organizacjach biznesowych, jak i budżetowych, samorządowych oraz non-profit.

Studia zaczynają się wraz z początkiem roku akademickiego 2017/2018.

Uniwersytet Warszawski i Public Dialog korzystają z danych Instytutu Monitorowania Mediów.

(bm)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj