W listopadzie 2019 roku powstała Grupa Komunikacja+, w którą połączyło się osiem spółek zajmujących się różnymi obszarami marketingu. Wśród nich znalazła się agencja public relations Komunikacja+, która w związku z powstaniem Grupy zmieniła nazwę na Komunikacja+PR.
Utworzenie grupy ma być odpowiedzią na coraz większe zainteresowanie komunikacją zintegrowaną. „Dzięki wykorzystaniu kompetencji Grupy będziemy mogli skutecznie pomagać naszym klientom osiągać cele biznesowe na każdym etapie ich rozwoju” – tłumaczy Tomasz Alberski, Managing Partner Grupy Komunikacja+.
Grupa Komunikacja+ będzie poza public relations zajmować się m.in. employer brandingiem – za ten obszar odpowiada agencja Komunikacja+EB.
Do nowo utworzonej grupy należą także m.in. agencja digital marketingowa Proomni, agencja interaktywna Follow Vision, spółka badawcza Insight Lab specjalizująca się w badaniach employerbrandingowych, dom mediowy Dodaj Media czy agencja consultingu marketingu sportowego Stardom House. (mb)