Agencja Komunikacja Plus PR powiększa swój zespół. Do działu Tech&Consumer, na czele którego stroi Marcin Kuchno, w ostatnim czasie dołączyli Wojciech Wołk-Łaniewski, Kamila Loose, Katarzyna Duda oraz Anna Chorążak.
Do kompetencji zespołu w szczególności należą takie obszary jak Brand PR, B2C, influencer marketing oraz content marketing. Wśród klientów działu Tech&Consumer są m.in. Pyszne.pl, Betclic, Canon czy Somfy.
Wojciech Wołk-Łaniewski w maju 2022 roku objął stanowisko PR Managera. Ma sześcioletnie doświadczenie w komunikacji projektów z obszaru kultury, motoryzacji, retailu oraz branży architektury wnętrz. Współpracował z takimi markami jak Carrefour, Empik, Lamborghini, Bentley, SEAT, Ceramika Paradyż czy Wydawnictwo Muza. Współtworzony przez niego projekt CUPRA #createthepath został jednym z finalistów 2020 SABRE EMEA Awards w kategorii The Baltic. Przed dołączeniem do K+PR pracował m.in. w agencjach MSL i WALK PR. Jest absolwentem filozofii oraz kulturoznawstwa na Uniwersytecie Warszawskim, a także tłumaczem literatury anglojęzycznej.
Kamila Loose została CSR Managerką w maju 2022 roku. Z branżą jest związana od 2010 roku. Specjalizuje się głównie w działaniach w obszarze społecznym. Odpowiadała za działania CSR m.in. w Axa, Pracodawcach RP czy Polskiej Grupie Energetycznej. Współpracowała m.in. z firmami reprezentującymi najróżniejsze sektory, NGO-sami, administracją publiczną, koordynowała duże, multisektorowe projekty w obszarze CSR.
Katarzyna Duda wspiera K+PR w roli Senior PR Consultanta. Dołączyła do firmy w maju 2022 roku. W branży pracuje od 2016 roku. Specjalizuje się w projektach z obszaru PR-u produktowego i media relations. Doświadczenie zdobywała z klientami z różnych sektorów, m.in.: nowych technologii (Huawei CBG, Xiaomi), RTV/AGD (Hisense), mediów i rozrywki (CNN International), a także lifestyle (Victorinox). W ramach tych projektów prowadziła biuro prasowe, organizowała eventy dla mediów, aranżowała testy sprzętów czy koordynowała działania w zakresie influencer marketingu. Ponadto realizowała kampanię edukacyjną dla Huawei CBG „Włącz ochronę oczu”, która została nagrodzona Złotym Spinaczem w 2021 roku. Doświadczenie zdobywała także w agencjach FIRST Public Relations oraz Cohn & Wolfe (obecnie Ogilvy PR).
Anna Chorążak w maju 2022 roku objęła stanowisko Junior PR Consultanta. Pracę w branży komunikacyjnej rozpoczęła dwa lata temu. Do tej pory odpowiadała m.in. za tworzenie contentu i planowanie komunikacji dla klientów agencji kreatywnej m.in. z branży nowoczesnych usług. Posiada doświadczenie w organizacji eventów, a także realizacji i prezentacji projektów CSR w związku z działalnością w międzynarodowej organizacji Enactus. Aktualnie prowadzi głównie działania z zakresu media relations dla klientów z sektora technologicznego. Pracę zawodową łączy ze studiami na kierunku komunikacja i media. (bs)
Na zdjęciu od lewej: Anna Chorążak, Wojciech Wołk-Łaniewski, Kamila Loose, Katarzyna Duda