„Komunikacja marketingowa PO przestaje być skuteczna. (…) Donald Tusk obwieszczający sukcesy nie jest tak wiarygodny jak kiedyś. PO przeżywa kryzys wewnętrzny i kryzys komunikacyjny” – ocenia dr Barbara Brodzińska-Mirowska, politolog na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu.
Dopiero teraz Donald Tusk odczuwa konsekwencje swoich obietnic wyborczych. Po 6 latach od zapowiedzi premiera o „cudzie gospodarczym” Marek Goliszewski, prezes BCC, wypomina mu brak odpowiednich wyników. Zdaniem politolog przez to premier i partia tracą wizerunkowo. „W codziennej, międzywyborczej komunikacji bardzo ważna jest otwartość na dialog. A chwyty komunikujące sukces nie będą skuteczne i wiarygodne, kiedy odbiorca porówna to, co się mówi, z tym, co się dzieje” – dodaje.
Ponadto widoczne jest wypalenie premiera i Platformy. A to czego brakuje to długofalowy dialog z ludźmi – czytamy w Gazecie Pomorskiej. (kg)