poniedziałek, 13 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościKomunikacja w biznesie to już nie nie B2B, a H2H – Human...

Komunikacja w biznesie to już nie nie B2B, a H2H – Human to Human

Jak zauważa Joanna Malinowska-Parzydło z Personal Brand Institute, „rynek nasycił się budowaniem dobrego wizerunku, »piiarowania firm« i stylizowania szefów kaprali na »Napoleonów biznesu«”. Za mało jednak zwracamy uwagę na reputację – dodaje w rozmowie z Pulsem Biznesu.

Jak czytamy, większość lu­dzi dba głównie o komunikację w me­diach społecznościowych: o to, jak zbudować swój profil, jak się dobrze zaprezentować. Jednak marka osobista – w jej opinii – wiąże się z czymś innym.  „To zarządzanie własną reputacją, budowanie relacji opartych na zaufaniu, a nie lansowanie się i udawanie kogoś, kim się nie jest lub kopio­wanie, zawłaszczanie cudzych pomysłów” – dodaje w wywiadzie. Od momentu kryzysu w branży finansowej, jeszcze większą uwagę zwraca się na takie wartości, jak zaufanie i wiarygodność. Pracodawcy, poza liczbą certyfikatów, coraz częściej oceniają także pożądane postawy oraz historię życia zatrudnianych pracowników i ich  kompetencje społeczne. Z kolei dziś w miej­sce B2B, czy B2C pojawia się nowy paradygmat H2H, czyli Human to Human. „Ludzie są wyczuleni na »ściemnianie«” – podsumowuje Malinowska-Parzydło, dodając, że „nadeszły czasy, w których konkurujemy pomysłem, jak się wyróżnić z tłumu czymś wartościowym, a nie krzykiem i hałasem wokół siebie”. (mw)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj