poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościKomunikacja w marketingu. Kilka pytań... - WIDEO

Komunikacja w marketingu. Kilka pytań… – WIDEO

W poprzednim odcinku nasi rozmówcy zastanawiali się nad tym, czy powiedzenie: „nasz klient, nasz Pan” ma uzasadnienie w branży marketingowej.

Dziś przedstawiamy wideo, w którym eksperci odpowiadają na kilka istotnych pytań dotyczącej codziennej komunikacji z klientem.

Klient zadowolony, ale mało płaci czy trudny i marudny, ale dobrze płaci? E-mail czy telefon? Projekt potrzebny na wczoraj czy klient, który nie wie czego chce? Mały klient i jednorazowa usługa czy duży klient i długofalowa współpraca? Zaspałeś na spotkanie – idziesz w dresie czy spóźniasz się jeszcze bardziej?

 

[[{“fid”:”16341″,”view_mode”:”default”,”fields”:{“format”:”default”},”type”:”media”,”attributes”:{“class”:”media-element file-default”}}]]

 

Kontynuujemy cykl prezentacji, których partnerem jest portal PRoto.pl. Celem kampanii stworzonej przez InStream.io jest pokazanie, jak ważna w pracy w marketingu jest efektywna komunikacja z klientem. Bohaterowie kampanii dzielą się swoimi spostrzeżeniami na bazie wieloletnich doświadczeń.

W kolejnych odcinkach będzie można dowiedzieć się więcej o komunikacji z klientem w marketingu. Zachęcamy do oglądania! Zobacz nasz kanał na YouTube!

ZOBACZ POPRZEDNIE ODCINKI:

Jakie są trzy cechy idealnego klienta? Odc.1

Trzy cechy trudnego klienta. Odc.2

Klient nasz Pan? Odc. 3


Realizacja filmów:  InStream.io –  Elastyczny CRM do budowania silnych relacji z klientami.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj