W poprzednim odcinku nasi rozmówcy zastanawiali się nad tym, czy powiedzenie: „nasz klient, nasz Pan” ma uzasadnienie w branży marketingowej.
Dziś przedstawiamy wideo, w którym eksperci odpowiadają na kilka istotnych pytań dotyczącej codziennej komunikacji z klientem.
Klient zadowolony, ale mało płaci czy trudny i marudny, ale dobrze płaci? E-mail czy telefon? Projekt potrzebny na wczoraj czy klient, który nie wie czego chce? Mały klient i jednorazowa usługa czy duży klient i długofalowa współpraca? Zaspałeś na spotkanie – idziesz w dresie czy spóźniasz się jeszcze bardziej?
[[{“fid”:”16341″,”view_mode”:”default”,”fields”:{“format”:”default”},”type”:”media”,”attributes”:{“class”:”media-element file-default”}}]]
Kontynuujemy cykl prezentacji, których partnerem jest portal PRoto.pl. Celem kampanii stworzonej przez InStream.io jest pokazanie, jak ważna w pracy w marketingu jest efektywna komunikacja z klientem. Bohaterowie kampanii dzielą się swoimi spostrzeżeniami na bazie wieloletnich doświadczeń.
W kolejnych odcinkach będzie można dowiedzieć się więcej o komunikacji z klientem w marketingu. Zachęcamy do oglądania! Zobacz nasz kanał na YouTube!
ZOBACZ POPRZEDNIE ODCINKI:
Jakie są trzy cechy idealnego klienta? Odc.1
Trzy cechy trudnego klienta. Odc.2
Realizacja filmów: InStream.io – Elastyczny CRM do budowania silnych relacji z klientami.