Kontynuujemy cykl prezentacji, których partnerem jest portal PRoto.pl. Celem kampanii stworzonej przez InStream.io jest pokazanie, jak ważna w pracy w marketingu jest efektywna komunikacja z klientem. Bohaterowie kampanii dzielą się swoimi spostrzeżeniami na bazie wieloletnich doświadczeń.
W poprzednim odcinku Paweł Tkaczyk, Kamil Dziadkiewicz i Artur Roguski zastanawiali się, czym jest customer success process oraz jakim superbohaterem chcieliby być, żeby jeszcze lepiej komunikować się z klientami.
W 6 odcinku nasi rozmówcy opowiadają o nietypowych okolicznościach, w których rozmawiali z klientami.
Zobaczcie wideo!
[[{“fid”:”16832″,”view_mode”:”default”,”fields”:{“format”:”default”},”type”:”media”,”attributes”:{“class”:”media-element file-default”}}]]
W kolejnych odcinkach będzie można dowiedzieć się więcej o komunikacji z klientem w marketingu. Zachęcamy do oglądania!
Realizacja filmów: InStream.io – Elastyczny CRM do budowania silnych relacji z klientami.
ZOBACZ POPRZEDNIE ODCINKI:
Jakie są trzy cechy idealnego klienta? Odc.1
Trzy cechy trudnego klienta. Odc.2
Subskrybuj kanał PRoto.pl na YouTube!