Kontynuujemy cykl prezentacji, których partnerem jest portal PRoto.pl. Celem kampanii stworzonej przez InStream.io jest pokazanie, jak ważna w pracy w marketingu jest efektywna komunikacja z klientem. Bohaterowie kampanii Paweł Tkaczyk, Kamil Dziadkiewicz i Artur Roguski – dzielą się swoimi spostrzeżeniami na bazie wieloletnich doświadczeń.
W 8 odcinku nasi rozmówcy opowiadają o o tym, jak radzą sobie z opanowaniem emocji kiedy mają do czynienia z wyjątkowo frustrującym klientem oraz o czym marzą.
Zobaczcie wideo!
W kolejnych odcinkach będzie można dowiedzieć się więcej o komunikacji z klientem w marketingu. Zachęcamy do oglądania!
Realizacja filmów: InStream.io – Elastyczny CRM do budowania silnych relacji z klientami.
ZOBACZ POPRZEDNIE ODCINKI:
Jakie są trzy cechy idealnego klienta? Odc.1
Trzy cechy trudnego klienta. Odc.2