Kontynuujemy cykl prezentacji, których partnerem jest portal PRoto.pl. Celem kampanii stworzonej przez InStream.io jest pokazanie, jak ważna w pracy w marketingu jest efektywna komunikacja z klientem. Bohaterowie kampanii dzielą się swoimi spostrzeżeniami na bazie wieloletnich doświadczeń.
W poprzednim odcinku nasi rozmówcy mówili o tym, jaki powinien być idealny klient. Zadowolonych partnerów biznesowych życzymy sobie zawsze. A jaki klient to trudny klient?
Tego dowiecie się z dzisiejszego odcinka, w którym na ten temat wypowiadają się m.in. Paweł Tkaczyk, Artur Roguski, Kamil Dziadkiewicz i Artur Kurasiński.
[[{“fid”:”15881″,”view_mode”:”default”,”fields”:{“format”:”default”},”type”:”media”,”attributes”:{“class”:”media-element file-default”}}]]
W kolejnych odcinkach będzie można dowiedzieć się więcej o komunikacji z klientem w marketingu. Zachęcamy do oglądania!
Realizacja filmów: InStream.io – Elastyczny CRM do budowania silnych relacji z klientami.