poniedziałek, 18 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościKomunikacja w marketingu. Trzy cechy trudnego klienta - WIDEO

Komunikacja w marketingu. Trzy cechy trudnego klienta – WIDEO

Kontynuujemy cykl prezentacji, których partnerem jest portal PRoto.pl. Celem kampanii stworzonej przez InStream.io jest pokazanie, jak ważna w pracy w marketingu jest efektywna komunikacja z klientem. Bohaterowie kampanii dzielą się swoimi spostrzeżeniami na bazie wieloletnich doświadczeń.

W poprzednim odcinku nasi rozmówcy mówili o tym, jaki powinien być idealny klient. Zadowolonych partnerów biznesowych życzymy sobie zawsze. A jaki klient to trudny klient?

Tego dowiecie się z dzisiejszego odcinka, w którym na ten temat wypowiadają się m.in. Paweł Tkaczyk, Artur Roguski, Kamil Dziadkiewicz i Artur Kurasiński.

[[{“fid”:”15881″,”view_mode”:”default”,”fields”:{“format”:”default”},”type”:”media”,”attributes”:{“class”:”media-element file-default”}}]]

W kolejnych odcinkach będzie można dowiedzieć się więcej o komunikacji z klientem w marketingu. Zachęcamy do oglądania!

Realizacja filmów:  InStream.io –  Elastyczny CRM do budowania silnych relacji z klientami.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj