niedziela, 22 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościKomunikacja w marketingu. Wewnętrzny slang - WIDEO

Komunikacja w marketingu. Wewnętrzny slang – WIDEO

Kontynuujemy cykl prezentacji, których partnerem jest portal PRoto.pl. Celem kampanii stworzonej przez InStream.io jest pokazanie, jak ważna w pracy w marketingu jest efektywna komunikacja z klientem. Bohaterowie kampanii dzielą się swoimi spostrzeżeniami na bazie wieloletnich doświadczeń.

W poprzednim odcinku nasi rozmówcy opowiadali o nietypowych okolicznościach, w których rozmawiali z klientami.

Teraz Paweł Tkaczyk, Kamil Dziadkiewicz i Artur Roguski zdradzają, w jaki sposób mówią o klientach czy nadają im pseudonimy i … jakie zakończenie powinien mieć słynny film „Tytanic”.

Zobaczcie wideo!

[[{“fid”:”17284″,”view_mode”:”default”,”fields”:{“format”:”default”},”type”:”media”,”attributes”:{“class”:”media-element file-default”}}]]

ZOBACZ POPRZEDNIE ODCINKI:

Jakie są trzy cechy idealnego klienta? Odc.1

Trzy cechy trudnego klienta. Odc.2

Klient nasz Pan? Odc.3

Kilka pytań… Odc. 4

Moc superbohatera. Odc. 5

Nietypowe miejsca spotkań. Odc. 6

 

Subskrybuj kanał PRoto.pl na YouTube!

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj