Kontynuujemy cykl prezentacji, których partnerem jest portal PRoto.pl. Celem kampanii stworzonej przez InStream.io jest pokazanie, jak ważna w pracy w marketingu jest efektywna komunikacja z klientem. Bohaterowie kampanii dzielą się swoimi spostrzeżeniami na bazie wieloletnich doświadczeń.
W poprzednim odcinku nasi rozmówcy opowiadali o nietypowych okolicznościach, w których rozmawiali z klientami.
Teraz Paweł Tkaczyk, Kamil Dziadkiewicz i Artur Roguski zdradzają, w jaki sposób mówią o klientach czy nadają im pseudonimy i … jakie zakończenie powinien mieć słynny film „Tytanic”.
Zobaczcie wideo!
[[{“fid”:”17284″,”view_mode”:”default”,”fields”:{“format”:”default”},”type”:”media”,”attributes”:{“class”:”media-element file-default”}}]]
ZOBACZ POPRZEDNIE ODCINKI:
Jakie są trzy cechy idealnego klienta? Odc.1
Trzy cechy trudnego klienta. Odc.2
Nietypowe miejsca spotkań. Odc. 6