niedziela, 22 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościKomunikacja wewnątrz firmy

Komunikacja wewnątrz firmy

Szefowie rzadko potrafią rozmawiać z pracownikami – wynika z raportu On Board PR „Czy ufamy pracodawcom?” opracowanego na podstawie badań PBS DGA. Tylko 1/3 z kilkunastu milionów aktywnych zawodowo Polaków w pełni ufa informacjom przekazywanym im przez pracodawców. Raport On Board PR wskazuje, że pracownicy znacznie wyżej oceniają uczciwość swoich firm wobec klientów. 61,2% aktywnych zawodowo Polaków jest przekonanych, że firmy, w których pracują są uczciwe wobec odbiorców swoich produktów.
Badania potwierdzają, że istnieje zależność między pozycją zajmowaną w firmie a stopniem zaufania do wypowiedzi zarządu, managerów. Na przykład informacje o problemach firmy są w pełni wiarygodne aż dla 65,3% osób zajmujących stanowiska kierownicze. Jednocześnie poziom zaufania do tych informacji w grupie osób deklarujących swoją pozycję jako pracownicy umysłowi wynosi tylko 33,2%. Cały raport jest dostępny na stronie: www.onboard.pl

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj