Nadchodzi kolejne spotkanie z cyklu IAB HowTo. Konferencja „Nowe horyzonty influencer marketingu” odbędzie się już 29 października 2024 roku w Złotych Tarasach w Warszawie. IAB Polska jest organizatorem wydarzenia.
Podczas spotkania uczestnicy dowiedzą się, jaka przyszłość czeka obszar influencer marketingu, z jakiego powodu to jeden z najdynamiczniej rozwijających się sektorów rynku czy też w jaki sposób dostosowywać się do zmieniających się trendów, wyzwań rewolucji technologicznej i nowych regulacji prawnych w tym zakresie.
Wydarzenie skierowane jest do wszystkich zainteresowanych nowymi rozwiązaniami w szeroko rozumianym influencer marketingu – marketerów, agencji oraz specjalistów z branży.
Konferencja będzie obfitować w liczne prelekcje i dyskusje dotyczące m.in. wyzwań związanych z dynamicznymi zmianami społecznymi i technologicznymi w branży, eksperckich wskazówek na temat budowania bezpiecznych współprac z influencerami oraz trwałych relacji z konsumentami. Uczestnicy zdobędą również wiedzę na temat praktyk dark patterns, fałszywych opinii czy konsekwencji nieoznaczania reklam, czyli ciemnej strony influencer marketingu.
Wśród prelegentów znajdą się m.in.
- Monika Domańska, Senior Influencer Marketing Project Managerka w Labcon,
- Mateusz Górecki, Managing Director WE!RE Fantasy,
- Łukasz Kępiński, SEO i założyciel Tears of Joy,
- Anna Rucińska, Head of Burda Beauty Center & Communications z Burda Media Polska,
- Małgorzata Cieloch, dyrektorka departamentu komunikacji i rzeczniczka prasowa UOKIK, oraz Krzysztof Lehmann, zastępca dyrektora UOKIK w Bydgoszczy, którzy przedstawią krótki poradnik na temat współprac z influencerami.
Konferencję poprowadzi Marek Myślicki, Szef Grupy Roboczej Influencer Marketingu IAB Polska i Chief Growth Officer Stor9.
Podczas wydarzenia uczestnicy będą mieli również szansę na poznanie perspektywy twórcy internetowego. Zagwarantują to wystąpienia influencera i managera Jakuba „Coocharza” Przeździeckiego oraz Artura Nalepki, Head of Influencer Management w Rokmates.
Bilety dostępne są na stronie.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (kn)