Państwowa Komisja Wyborcza rozstrzygnęła ponowny przetarg na działania informacyjne, związane z wyborami parlamentarnymi i prezydenckimi.
Zwyciężyła w nim agencja Profile, proponując cenę 595 320 zł brutto. Poza nią w przetargu brały udział agencje Marketing & Communications Consultants (MCC) i Golden Frame. Ta ostatnia miała uwagi do procesu oceny ofert. PKW uwzględniła je, unieważniając pierwotnie dokonaną ocenę i powtarzając całą procedurę.
PKW nadal bez strategii komunikacji na czas wyborów. Tym razem unieważnia ocenę ofert
Sam przetarg również był powtórzony. Po raz pierwszy rozpisano go 15 stycznia. Uczestniczyły w nim te same agencje, jednak tym razem uwagi miały agencje MCC i Profile. Zarzuciły one, że PKW nieprawidłowo wyliczyła wartości poszczególnych kryteriów. PKW, uznając zarzuty agencji za zasadne, unieważniła przetarg. (ks)
PKW powtórzyła przetarg na działania komunikacyjne, bo źle wyliczyła wartość kryteriów
fot.: Lukas Plewnia/Flickr (CC A-SA 2.0)