LinkedIn wycofuje Stories. Funkcja będzie dostępna w serwisie jeszcze do końca września 2021 roku. Platforma planuje zastąpienie relacji nowym narzędziem.
Stories na LinkedInie zostały wprowadzone rok temu. Format przypomina relacje znane z innych serwisów społecznościowych – materiały wyświetlają się na górze aplikacji w postaci kółek ze zdjęciem profilowym użytkownika, który je dodał, i znikają z portalu po 24 godzinach. Za ich pomocą można udostępniać zdjęcia oraz krótkie wideo, oznaczyć w nich osoby lub firmy, dodać napisy czy naklejki.
Relacje na LinkedInie miały być formą bardziej swobodnego kontaktu i spontanicznego dzielenia się spostrzeżeniami. Serwis informuje jednak, że jego użytkownicy wolą publikować treści, które pozostają w serwisie i budują ich ekspercki wizerunek.
Serwis pracuje więc nad nowym formatem wideo, który spełni oczekiwania użytkowników i pozwoli im publikować kreatywne wideo, które nie znika. Dzięki temu ma być możliwe opowiadanie zawodowej historii w bardziej osobisty sposób, przez pokazanie zarówno osobowości danego użytkownika, jak i jego doświadczenia.
W kilka tygodni temu ze swoich relacji, działających pod nazwą Fleets, wycofał się Twitter. (mb)