Tauber Promotion po 30 latach zmienia nazwę i profil działalności. Nie będzie już świadczyć usług z zakresu public relations i inwestor relations – poinformowała Joanna Tauber, prezeska agencji, we wpisie na LinkedInie.
Firma, która będzie teraz działać pod nazwą Tauber, przekształca się w „rodzinny wehikuł inwestycyjny”. Obszar jej działalności skupiony będzie na nieruchomościach, aktywach alternatywnych (przede wszystkim private equity i venture capital), aktywach dywidendowych i odsetkowych oraz rodzinnych winnicach.
Mariusz Skowronek, dotychczasowy wiceprezes Tauber Promotion, zakłada własną agencję – Lark Promotion. Firma, która rozpoczęła działalność 1 lipca 2024 roku, specjalizuje się w PR, IR i marketingu.
Skowronek z Tauber Promotion był związany przez ponad 20 lat, a przez ostatnie dziesięć pełnił w agencji funkcję wiceprezesa. Jak informuje, w ramach nowej firmy będzie kontynuował współpracę z częścią dotychczasowych klientów oraz pracowników Tauber Promotion. (mb)