Po trzech latach na rynku TVN CNBC Biznes przechodzi rebranding. Od 30 sierpnia stacja funkcjonuje pod nową nazwą – TVN CNBC oraz odświeżyła swoje logo.
Zmiana marki ma bardziej podkreślić współpracę Grupy TVN z CNBC Europe. Oprócz charakterystycznego znaku TVN pojawiło się także logo CNBC. Zmieniła się także oprawa graficzna. Z anteny całkowicie zniknęła niebieska oprawa, którą zastąpiła kolorystyka CNBC Europe.
„Dziś, po trzech latach działalności, uważamy, że pojęcie biznes jest na tyle mocno związane ze znakami TVN i CNBC, że nie musimy dłużej tłumaczyć, czym się zajmujemy. Dlatego zdecydowaliśmy, że na tym etapie możemy już sobie pozwolić na zmianę nazwy kanału na TVN CNBC, co planowaliśmy od początku istnienia stacji” – podkreślił w komunikacie stacji dyrektor i redaktor naczelny kanału, Roman Młodkowski. (bs)