W maju 2020 roku agencje Konkret PR i Futurama poinformowały o stworzeniu nowej marki – Human Signs. Celem jej założenia jest zwiększenie elastyczności i dotarcie do kolejnych klientów z branż, w których dotychczas firmy nie miały doświadczenia.
Do tej pory Konkret PR obsługiwał klientów obecnych na rynkach nieruchomościowym, farmaceutycznym i lifestylowym. Futurama współpracowała z branżami finansową, fin-techową i retail. Połączenie kompetencji ma pozwolić agencjom funkcjonować w szerszym spektrum branż. Wspólnie, pod marką Human Signs, zamierzają rozszerzyć zakres usług marketingowych oraz działań komunikacyjnych – chcą m.in. w większym stopniu zająć się działaniami PR w mediach społecznościowych czy prowadzić komunikację za pomocą aplikacji na smartfony. Jak informują założyciele, w strukturach są osoby odpowiedzialne za analizy SEO, budowanie serwisów internetowych oraz produkcję treści audio i wideo.
„Musimy – przez zmiany technologiczne i kulturowe – jeszcze lepiej niż do tej pory wykorzystywać potencjał social mediów, content marketingu czy SEO” – mówi Waldemar Leszczyński, partner zarządzający w Futuramie.
„Działając razem, będziemy mogli rozszerzyć portfolio klientów o branże, w których dotąd agencje nie miały tak bogatych doświadczeń. Nasze mocne strony to również interdyscyplinarne i doświadczone zespoły, które będą stanowić dla klientów silne wsparcie” – dodaje Ewa Król-Sawicka, partner zarządzający w Konkret PR.
Wszyscy dotychczasowi klienci Konkret PR i Futuramy są już obsługiwani przez markę Human Signs. (ak)