Agencja Konkret PR oraz firma konsultingowa Unilob wspierają Krajową Izbę Doradców Podatkowych (KIDP) przy kampanii public relations, na potrzeby której firmy zawiązały konsorcjum.
W ramach współpracy, Konkret PR odpowiada za doradztwo komunikacyjne w zakresie PR-u instytucjonalnego oraz budowanie wizerunku zawodu doradcy podatkowego, natomiast Unilob prowadzi działania public affairs, w odniesieniu do projektu ustawy deregulacyjnej. Konsorcjum wyłoniono w drodze przetargu, w którym uczestniczyły 23 podmioty. Umowa została podpisana do końca 2013 r., z możliwością przedłużenia.
Za realizację kampanii public relations po stronie Konkret PR odpowiadają: Ewelina Ciuchta – corporate PR director i Aneta Urbańczyk – PR account executive. Działania public affairs poprowadzi Witold Michałek, współwłaściciel firmy konsultingowej i doradczej Unilob, ekspert ds. gospodarki, legislacji i lobbingu. (es)