Do wygrania pięć testów D3 (DISC/TEAMS/VALUES) wraz z raportem i analizą konsultanta od firmy EFFECTIVENESS. Model typologii DISC opisuje 4 dominujące style zachowań ludzkich. Nazwa DISC jest akronimem tych 4 stylów, które składają się na system DISC. Przeczytaj artykuł – Strategia komunikacji wewnętrznej – nie tylko „Co”, ale przede wszystkich do „Kogo” i odpowiedz na pytanie:
Osobowość każdego człowieka składa się z połączenia tych 4 stylów. O jakie style chodzi?
a) styl D (Doświadczony), styl I (Introwertywny), styl S (Stały) i styl C (Sumienny)
b) styl D (Dominujący), styl I (Impulsywny), styl S (Sumienny)) i styl C (Kompetentny)
c) styl D (Dominujący), styl I (Wpływowy), styl S (Stały) i styl C (Sumienny)
Test kompetencji D3 (DISC/TEAMS/VALUES) to trójwymiarowe, potężne i kompleksowe narzędzie badawcze, łączące w sobie aż trzy analizy:
Test kompetencji DISC badający m.in. styl komunikacji, poziom decyzyjności, poziom analitycznego myślenia, samodzielność, reakcję na zmianę, odporność na stres, wartości wnoszone do grupy.
Test kompetencji TEAMS diagnozujący style myślenia o pracy w zespole.
Test kompetencji VALUES badający wartości m.in. lojalność, niezależność, równość, uczciwość.
EFFECTIVENESS jest autoryzowanym przedstawicielem PeopleKeys®, światowego lidera w strategicznym wykorzystaniu testów kompetencji DISC/TEAMS/VALUES, skutecznych narzędzi online, sprawdzonych w sytuacjach, kiedy chcesz dokonać analizy behawioralnej grupy docelowej dla stworzenia efektywnej strategii komunikacji. EFFECTIVENESS dostarcza rozwiązania dla firm, organizacji działających na polskim rynku, jak i rynkach międzynarodowych, dysponując narzędziami w ok. 20 językach. EFFECTIVENESS definiuje potrzeby, opracowuje rozwiązania, implementuje je do modelu organizacji oraz przeprowadza ewaluację efektów.
REGULAMIN:
1. Nagrodą w konkursie jest pięć testów D3 (DISC/TEAMS/VALUES) wraz z raportem i analizą konsultanta od firmy EFFECTIVENESS.
2. Jedna osoba może zgłosić jedną odpowiedź.
3. Nagrodzonych zostanie pierwszych pięć osób, które wyślą poprawną odpowiedź na pytanie zawarte w tekście na skrzynkę pocztową: redakcja@proto.pl wraz z dopiskiem „konkurs” w tytule.
4. Ze zwycięzcami konkursu skontaktujemy się drogą mailową, a jego wyniki zostaną ogłoszone w portalu PRoto.pl 25 stycznia.
5. Organizatorem konkursu jest redakcja PRoto.pl i EFFECTIVENESS.