piątek, 15 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościKonkurs dla młodych perełek komunikacji, czyli Young Creatives Cannes 2016

Konkurs dla młodych perełek komunikacji, czyli Young Creatives Cannes 2016

Już tylko do 29 stycznia można zgłaszać chęć udziału w tegorocznej edycji konkursu. Na zwycięzców czeka nagroda – udział w międzynarodowym konkursie Young Lions podczas festiwalu Cannes Lions 2016.

Festiwal odbędzie się w czerwcu bieżącego roku, zaś gala Konkursu Klubu Twórców Reklamy KTR, podczas której wręczone zostaną wyróżnienia – w maju.

Konkurs Young Creatives Cannes 2016 skierowany jest do młodych pracowników branży komunikacyjnej. Inicjatywa ma swoje stałe punkty, takie jak kategorie konkursowe: PRINT, FILM, CYBER, DESIGN, PR, MEDIA oraz CLIENTS. Zmieniono natomiast zasady wyboru jurorów – zgłaszali ich uczestnicy poprzednich edycji wydarzenia. Ponadto, podwyższono próg wiekowy uczestników – do 30 lat.

Oto tegoroczny skład jury:

YC Print/FilmKatarzyna Sośnierz / Lvov

YC DesignRafał Nagiecki / Saatchi & Saatchi

YC PRSebastian Stepak/ MSL Group

YC CyberDorota Bubka / Artegence

YC ClientsBartek Rams / Heart&Brain

W ramach konkursu uczestnicy w ciągu 24 godzin mają wykonać zadanie (wyjątek stanowi kategoria FILM, w której czas wydłużony jest do 48 godzin). Pracę rozpoczyna briefing przeprowadzany przez partnera danej kategorii. Następnego dnia po oddaniu prac, zespoły prezentują swoje pomysły przed jury, i mają na to 15 minut.  „Taka formuła wydarzenia to dobry sprawdzian nie tylko umiejętności kreatywnego myślenia uczestników, ale również tego co w naszym zawodzie ważne: organizacji pracy, prezentacji pomysłów, pracy w sytuacjach stresowych”- podkreśla Przemek Bogdanowicz, Prezes KTR. Zwycięża ten zespół, który wykaże się największa kreatywnością.

W konkursie mogą wziąć udział wszyscy pracownicy branży komunikacji reklamowej i marketingowej. Formularz zgłoszeniowy oraz wszelkie informacje dostępne są na stronie: http://www.ktr.org.pl/young-creatives-cannes-2016/ oraz www.innovationad.pl dla kategorii MEDIA. (ak)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj