Stowarzyszenie Prasy Firmowej i Dominik Kaznowski postanowili zacieśnić współpracę, która będzie dotyczyć wzajemnego wsparcia informacyjnego, organizacyjnego i merytorycznego konkursu na najlepszy blog firmowy oraz projektów SPF.
W SPF Dominik Kaznowski będzie odpowiedzialny za rozwój brandu stowarzyszenia w kierunku interaktywnym. Natomiast pod opiekę medialną i organizacyjną SPF przechodzi, funkcjonujący od 5 lat, konkurs o blogach firmowych, którego pomysłodawcą jest Dominik Kaznowski. Połączenie obu inicjatyw jest efektem rozwoju publikacji firmowych w treści dostępnych w urządzeniach mobilnych.
Blogi tworzone przez firmy są coraz bardziej powszechnym narzędziem komunikacji. Świadczą o tym statystyki konkursu – w ostatniej edycji w rywalizacji wzięło udział ponad 140 polskich blogów firmowych.
„Taka popularność konkursu stała się dużym wyzwaniem organizacyjnym. Nie chcę, aby moje ograniczenia czasowe determinowały dalszy rozwój tego projektu. Teraz dzięki wsparciu stowarzyszenia inicjatywa zyska nową dynamikę” – mówi Dominik Kaznowski
Już od 2010 roku Dominik Kaznowski występuje jako juror konkursu wydawnictw firmowych Szpalty Roku organizowanego przez Stowarzyszenie Prasy Firmowej.
Stowarzyszenie Prasy Firmowej istnieje od 2008 r. i zrzesza agencje content marketingu oraz osoby indywidualne związane z branżą. SPF jest organizatorem konkursu publikacji firmowych Szpalty Roku, konkursu dziennikarstwa customowego Pióra Roku, konferencji content marketingu Szpalty Roku, comiesięcznych warsztatów z zakresu komunikacji firmowej w ramach Akademii SPF. PRoto.pl wspiera te inicjatywy patronacko.