środa, 27 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościKonkurs na kampanię wizerunkową Gdańska, 25 tys. zł do wygrania

Konkurs na kampanię wizerunkową Gdańska, 25 tys. zł do wygrania

Gdańsk ogłasza konkurs na opracowanie koncepcji kampanii wizerunkowej, która obejmowałaby także działania komunikacyjne związane z organizacją UEFA EURO 2012. Ma ona wzbogacić dotychczasową promocję miasta jako stolicy wolności o elementy emocjonalne.

Zgłoszenia konkursowe będą oceniane według następujących kryteriów: spójność strategii, działań i narzędzi, oryginalność pomysłu, dopasowanie kampanii do określonych założeń, zasięgu terytorialnego i grup docelowych oraz cena realizacji. Nagroda za pierwsze miejsce to 25 tys. zł oraz zaproszenie do negocjacji w trybie zamówienia  z wolnej ręki, za drugie – 15 tys. zł, a za trzecie – 10 tys. zł. Termin nadsyłania ofert upływa 21 marca. Więcej informacji (iw)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj