Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie we współpracy ze Stowarzyszeniem Twórców Grafiki Użytkowej ogłasza konkurs na logo stołecznej komunikacji miejskiej.
W konkursie ma zostać wybrane nowe logo dla systemu komunikacji miejskiej w Warszawie, które posłuży do identyfikacji usług komunikacyjnych realizowanych na zlecenie miasta. Stolica chce ujednolicić oznakowanie – aktualnie używane są równolegle trzy logotypy ZTM-u oraz symbol promocyjny miasta „Zakochaj się w Warszawie komunikacyjnej”.
Konkurs ma charakter otwarty. Będzie składał się z dwóch etapów. Z nadesłanych w pierwszym etapie portfolio jurorzy wybiorą pięciu finalistów, którzy zostaną zaproszeni do odpłatnego przygotowania wstępnych koncepcji logotypu.
Portfolio w formacie PDF, które zawiera minimum 3 projekty logotypów, należy przesyłać do 17 lipca 2017 na adres konkurs.ztm@stgu.pl. Rozstrzygnięcie pierwszego etapu konkursu nastąpi 21 lipca, a do 4 września finaliści będą mieli czas na przesłanie projektów w drugim etapie. Zwycięzca zostanie wybrany 7 września 2017.
Nagroda główna za przygotowanie zestawu logotypów wraz z księgą znaku wynosi 70 tys. złotych brutto.
Więcej informacji oraz regulamin konkursu można znaleźć na stronie. (mb)