Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie ogłosił konkurs na logotyp, który będzie oficjalnym znakiem graficznym uczelni. Posłuży do celów popularyzatorskich, reklamowych i identyfikacyjnych.
Projekt powinien jednoznacznie kojarzyć się z uczelnią, a także „w syntetyczny sposób wyrażać jej specyfikę”. Logotyp musi zawierać nazwę uczelni w wersji pionowej i poziomej oraz sam sygnet, a także – wskazywać możliwości zaprezentowania hasła czy strony internetowej UWM.
Konkurs ma charakter ogólnopolski. Jest skierowany do grafików, projektantów, artystów plastyków oraz studentów. Będzie on jednoetapowy. Prace konkursowe oceni powołana przez uczelnię komisja, w której znaleźli się: prof. Wiesław Bieńkuński (przewodniczący komisji), prof. Sławomir Ratajski, Jerzy Szot, prof. Jerzy Przyborowski, prorektor ds. kształcenia i studentów UWM, Wioletta Ustyjańczuk – kierownik biura mediów i promocji UWM. Ostateczną decyzję o skierowaniu projektu logo do realizacji podejmie rektor Uniwersytetu, uwzględniając wskazania komisji.
Prace konkursowe, z opisem „LOGO UWM – KONKURS” na opakowaniu należy dostarczyć (przesłać lub złożyć) do 16 października 2017 roku na adres:
Uniwersytet Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Biuro Mediów i Promocji
ul. M. Oczapowskiego 2
10-719 Olsztyn
Pokój 105
Wyniki zostaną ogłoszone do 30 dni od zakończenia przyjmowania zgłoszeń. Zwycięzca konkursu otrzyma nagrodę w wysokości 5 tys. złotych.
Szczegółowe informacje i regulamin konkursu można znaleźć na stronie. (mb)