Polska Organizacja Turystyczna prowadzi konkurs ofert, w którym przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie internetowej kampanii wizerunkowej na rynku węgierskim. Organizacja chce zwiększenia liczby turystów przyjeżdżających do Polski ze wspomnianego regionu. Dostępny budżet wynosi 100 tys. zł brutto. Oferty można składać elektronicznie lub pisemnie do 8 marca 2019 roku do godziny 11.
Wykonawca ma m.in. zaproponować hasło główne kampanii i opracować przykładowe teksty, których rodzaj i liczba powinny być dostosowane do kanałów, w jakich wygrany będzie chciał promować Polskę na rynku węgierskim. W konkursie oprócz wyceny działań oceniane będą: jakość zaproponowanych haseł, mediaplan kampanii oraz wskazane KPI (liczby kliknięć przenoszących na wskazaną przez POT stronę internetową).
Zamawiający wymaga, by wykonawcy mieli za sobą realizację co najmniej trzech kampanii internetowych poza granicami Polski, których wartość wynosiła co najmniej 90 tys. zł brutto każda.
Oferty można składać w formie dokumentu elektronicznego na adres e-mailowy zaneta.kot@pot.gov.pl lub w formie pisemnej na adres: ul. Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa.
Szczegółowa dokumentacja konkursu znajduje się na stronie POT. (mp)