Agencje Estimage PR, AHA oraz EL2, zainicjowały konkurs pod tytułem „Pasja – Etat – Żadnych kompromisów”. Nagrodą główną jest możliwość podjęcia praktyk i pracy w jednej z wybranych agencji. Konkurs skierowany jest do absolwentów wyższych uczelni, którzy nie mają jeszcze doświadczenia zawodowego. Inicjatorzy konkursu ponad doświadczenie i wiedzę merytoryczną przedkładają świadomość własnego miejsca w życiu zawodowym, umiejętność analizowania panujących trendów, zdolność postrzegania niedociągnięć w usystematyzowanym świecie oraz nieustającą potrzebę niekonwencjonalnego tworzenia.
Konkurs składa się z 2 etapów. W pierwszym etapie zadaniem uczestników jest przygotowanie i przesłanie prezentacji na zadany temat oraz jednostronicowy opis własnej pasji wraz z uzasadnieniem. Tematy prac są adekwatne do profilu działalności jaką zajmuje się wybrana przez kandydata agencja. Jury konkursowe, w skład którego wchodzą przedstawiciele wszystkich trzech agencji oraz redakcji PRoto, oceni nadesłane prezentacje i wybierze te najlepsze. Autorzy najciekawszych prac zostaną zaproszeni do ich zaprezentowania przed Jury. Najwyżej oceniana będzie zdolność samodzielnego, niekonwencjonalnego myślenia, oraz poziom świadomości i determinacji do wykonywania danego zawodu. Prace „paranaukowe” (odtwórcze) będą dyskwalifikowane. Zdolność analizy i przemyśleń – nawet błędnych – będzie przedkładana nad wiedzę merytoryczną. Podczas analizy opisu pasji kandydata najważniejsza będzie zdolność zarażenia innych przedstawioną „pasją”.
Do drugiego etapu konkursu zostanie zakwalifikowanych czterech uczestników. Zadaniem tych osób jest odbycie praktyk w agencji, którą wybrali w nadesłanym zgłoszeniu. Podczas tego okresu uczestnicy konkursu będą mogli zapoznać się z zasadami działania agencji i codziennej obsługi klienta. Wiedza merytoryczna pracowników agencji będzie do ich dyspozycji.
„Estimage PR jest pierwszą w Polsce agencją wyspecjalizowaną w tworzeniu i obsłudze marek z sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw. To bardzo wymagający segment, w którym brandy buduje się za pośrednictwem mediów o nieskazitelnej reputacji oraz za pomocą niekonwencjonalności, a nie skali projektów. Dlatego też do naszego zespołu zapraszamy tylko osoby, dla których PR jest sztuką, przez którą się wyrażają. Do akcji przystąpiliśmy, aby udowodnić, że prawdziwi artyści są skazani na sukces i nie potrzebują żadnych układów” – mówi Rafał Werczyński, Account Lider Estimage PR.
Więcej informacji dotyczących akcji oraz tematy prac znajdują się na stronie: www.estimage.com.pl/konkurs. Jedna osoba będzie mogła nadesłać tylko jedno zgłoszenie do jednej agencji. Zgłoszenia do konkursu można przesyłać do 28 października 2005r. Partnerem Medialnym jest wortal PRoto.