Co więcej, to właśnie tę formę uważają za najlepszą, w momencie, gdy chcą się dowiedzieć o aktualnościach i promocjach. Mało skuteczny jest tu event – czytamy w adweek.com.
Ogólne przekonanie jest takie, że konsumenci reklam nie lubią, co więcej narzekają na ich nadmiar. Ale to nie do końca prawda – przekonuje adweek.com. Portal powołał się tu na badanie MarketingSherpa, które sprawdzało, jakiej komunikacji respondenci oczekują od marek. Tylko 8 proc. uznało, że nie chce, by odbywało się to przez reklamy. Ale już ponad połowa jest za tym, by otrzymywać wiadomości od firm – najlepiej drogą mejlową. W ten sam sposób ankietowani mogą także dostawać zaproszenie do subskrypcji (49 proc. odpowiedzi).
Także sami zainteresowani wychodzą z inicjatywą dowiedzenia się czegoś więcej. W tym celu sami wchodzą na stronę internetową marki – najczęściej w celu sprawdzenia aktualnych promocji (38 proc.).
Mało skuteczne jest jednak zaproszenie na event. Jedynie 9 proc. osób uznało, że w ten sposób marka powinna informować o nowościach i przecenach. (mw)
Infografika w pełnej rozdzielczości na stronie adweek.com