Od 16 sierpnia Baza MediaContact Instytutu Monitorowania Mediów jest dostępna w nowej, niższej cenie. Zmiana cennika jest kolejnym z kroków Instytutu Monitorowania Mediów, podjętym w odpowiedzi na sugestie i potrzeby klientów.
Główną zmianą, która z pewnością przyczyni się do większego rozpowszechnienia narzędzia, jest uzależnienie cennika nie od liczby tematów, którymi zainteresowana jest firma, a od liczby rekordów (rzeczywistych kontaktów do dziennikarzy). Dzięki temu przy zakupie bazy z kilku tematów, firma może znacząco obniżyć koszty pozyskania stale aktualizowanych danych kontaktowych.
Baza MediaContact zdecydowanie ułatwia komunikację na linii dziennikarz – PR-owiec. Dzięki podziałowi dziennikarzy na branże, w których się specjalizują oraz regiony gdzie piszą, jest duża szansa, że wysyłana informacja trafi we właściwe ręce. Bardzo dużą zaletą bazy jest to, że jest ona na bieżąco aktualizowana, co znacząco odciąża i tak już zapracowanych PRowców – zbyt dużo zmian zachodzi przecież na rynku mediów, by przy natłoku codziennych obowiązków uzupełniać niezbędna listę kontaktową.
W zawartości bazy MediaContact znajduje się ponad 7700 kontaktów, z czego ponad 5000 zawiera bezpośredni adres email, a ponad 3500 bezpośredni telefon do dziennikarza. Kontakty podzielone są na 76 kategorii tematycznych, rodzaje mediów (prasa/Internet/radio/telewizja), a także regiony, w których dziennikarze piszą.
Baza MediaContact jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. Daje to pewność, że komunikat trafi do dziennikarzy aktualnie zajmujących się interesującym nas zagadnieniem. Użytkownicy bazy mogą także korzystać z dedykowanego im biura prasowego z funkcją statystyk, które pokazują kiedy i którzy dziennikarze zapoznali się z wysyłaną przez nas informacją, bez konieczności uciążliwego dla obu stron, potwierdzania telefonicznego lub mailowego.
Więcej informacji o bazie na: www.mediacontact.pl
Informacja promocyjna