W lipcu ubiegłego roku pisaliśmy, że agencja rozpoczęła współpracę z globalnym producentem gier wideo. Działania Kool Things miały się wówczas skupiać na promocji marki Call of Duty w Polsce.
Teraz agencja rozszerza współpracę z klientem i zajmie się obsługą PR Destiny, drugiego największego tytułu w portfolio firmy.
W ramach współpracy Kool Things będzie odpowiadać za wsparcie oraz wdrożenie strategii komunikacji marki na polskim rynku, w tym za media relations, organizację wydarzeń i współpracę z ambasadorami. Agencja będzie współpracowała z CDP.PL, lokalnym wydawcą gier Activision.
Umowa między Activision Publishing Inc. a Kool Things została podpisana na czas nieokreślony. Z ramienia agencji działaniami na rzecz marki zajme się zespół w składzie: Karolina Urban, Account Manager, Alek Pakulski, Head of PR, Tomek Stachurski, PR Specialist, Wojtek Mroczek, PR Specialist i Copywriter i Paulina Tomczyk, PR Assistant. Kool Things korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (pk)