Od 30 października 2017 roku Kool Things współpracuje z Koei Tecmo Games, japońskim wydawcą gier wideo i komputerowych. Firma zajmie się promocją gry Nioh w wersji na PC, która będzie miała swoją premierę na początku listopada. Działania prowadzone będą w pięciu krajach Europy: Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji, Rosji oraz Polsce.
Przedstawiciele japońskiej siedziby głównej Koei Tecmo Games sami skontaktowali się z Kool Things. Umowa jest wynikiem wygranego konkursu ofert. Agencja, we współpracy z agencją social media – Follow, przeprowadzi kampanię w mediach społecznościowych (Facebook). Zajmie się także działaniami związanymi z influencer marketingiem (liderzy opinii będą promować treści także na innych platformach, takich jak np. Twitter).
Projekt z ramienia w Kool Things prowadzą Maciej Piotrowski (Account Manager) oraz Alek Pakulski (wiceprezes). Agencja ma już doświadczenie w świadczeniu usług PR dla wydawców i deweloperów gier.
Jak dowiedziało się PRoto.pl, do tej pory większość działań promocyjnych na rzecz gier wydawanych przez Koei Tecmo Games w Europie realizował europejski oddział wydawcy z Wielkiej Brytanii. (bm)