Od czerwca 2023 roku agencja gamingowa Kool Things odpowiada za obsługę komunikacyjną najnowszych tytułów Team17, wydawcy z Wielkiej Brytanii. Produkcje pochodzą zarówno od rodzimych producentów, jak Coventant.dev, jak i zagranicznych: The Game Kitchen, SMG, DevM, Glee Cheese i Absolutely Games. Jak przekazuje agencja, grono producentów powiększy się o firmę odpowiedzialną za nieogłoszony jeszcze tytuł.
Kool Things w ramach współpracy zajmie się prowadzeniem biur prasowych oraz obsługą recenzji i kluczy recenzenckich przeznaczonych dla polskich mediów i influencerów. W lipcu agencja zrealizowała już działania media relations dla eventu Team17, który odbył się w Monachium.
W najbliższych tygodniach zadaniem agencji będzie prowadzenie działań media relations dla Team17 podczas eventu gamingowego Gamescom, który odbędzie się w dniach 23-27 sierpnia w Kolonii.
Agencja zajmie się polską promocją gry Gord, wyprodukowanej przez polskie studio Covenant.dev. Poza tym Kool Things zapewni wsparcie public relations dla tytułów takich jak Blasphemous 2, Moving Out 2, Headbangers: Rhythm Royale i Classified France ’44, a podczas konferencji Gamescom umożliwi przedstawicielom mediów dostęp do jeszcze jednego, nieogłoszonego tytułu.
Z ramienia agencji za realizację projektu odpowiadają Mateusz Bachłaj, PR Lead, i Mariusz Pietraszek, PR Manager. Kontrakt jest wynikiem działań new business, opartych o relacje z siecią międzynarodowych agencji gamingowych z Europy.
Umowę zawarto do końca 2023 roku z możliwością przedłużenia. (af)