piątek, 29 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościKopernik nie był kobietą

Kopernik nie był kobietą

Na portalu gazeta.pl możemy przeczytać wywiad z Mateuszem Zmyślonym, dyrektorem kreatywnym agencji marketingowej Grupa Eskadra, która przygotowuje strategię promocyjną Torunia. Zmyślony twierdzi, że potencjał promocyjny miasta jest bardzo duży i przy odpowiednim jego wykorzystaniu czeka Toruń „długa i raczej świetlana droga”.
„Toruń ma do dyspozycji takie symbole, że nie powinien być marketingowym ośrodkiem zapomnianym przez Boga i ludzi. Ale gdybym miał dodać trochę dziegciu, wskazałbym na Kopernika. Trzeba do niego podejść od nowa, ze świeżą głową. I trzeba raz na zawsze wygrać pojedynek, że Kopernik nie był kobietą, tylko torunianinem” – mówi Zmyślony. Zupełnie niewykorzystane marketingowo są pierniki, które wraz ze Starówką dają potencjał znacznie większy – zdaniem dyrektora Eskadry – niż wskazywałaby na to liczba mieszkańców. Zmyślony postawiłby w promocji m.in. na gotycki charakter miasta, za to niekoniecznie akcentowałby fakt, że Toruń to zagłębie koncernów produkujących telewizory. Ważne jest, żeby być miastem, „o którym ludzie mówią: »to jest najfajniejsze miejsce do życia«. U nas jest lepiej niż w Warszawie, bo spokojniej, fajniej niż w Krakowie, bo mniej pretensjonalnie” – mówi Zmyślony. (jcm)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj