piątek, 18 października, 2024
Strona głównaAktualnościKosmiczny wizerunek

Kosmiczny wizerunek

Każda miejscowość, nawet najmniejsza może stać się słynna, jeśli tylko znajdzie się, a później wypromuje coś, co czyni to miejsce unikatowym, przekonuje Gazeta Wyborcza Rzeszów. Takie cechy znalazł Toruń, który w swojej kampanii wizerunkowej nawiązuje do kosmosu. „Cosmopolis Toruń” – to hasło ma być kwintesencją tego miejsca”, przekonują twórcy kampanii. Miasto zdecydowało się na kosmiczną promocję, ponieważ kojarzone jest ze słynnymi astronomami Mikołajem Kopernikiem i profesorem Wolszczanem, a także z pięknym nocnym widokiem wież gotyckiej katedry, które sięgają gwiazd, podaje Gazeta.

Do wątków pozaziemskich nawiązuje także Śląsk. Twórców kampanii promującej region zainspirowało nocne zdjęcie satelitarne Europy, na którym Śląsk jest jednym z najbardziej rozświetlonych punków. Ze zdjęcia bije energia, dlatego „Śląsk pozytywna energia” stało się hasłem przewodnim kampanii wizerunkowej, mającej pokazać, że jest to miejsce związane nie tylko z przemysłem, tłumaczą autorzy projektu. Władze Barlinka natomiast postawiły na przyziemne aspekty okolicy. Artur Grant, twórca strategii wizerunkowej miasteczka relacjonuje, że szukano czegoś, co nie wymagałoby dużych nakładów finansowych. Dzięki swym rozległym terenom Barlinek, stanął więc do boju o miano europejskiej stolicy nordic walkingu.(ał)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj