Danuta Kowalska objęła stanowisko dyrektora marketingu i komunikacji Klubu Piłkarskiego Legia Warszawa. Kowalska karierę zaczynała w showbiznesie; pracowała także w amerykańskiej agencji reklamowej DDB Needham. W firmie Coca-Cola Poland Services, była kolejno: kierownikiem działu reklamy, promocji, sponsoringu, znaku towarowego, następnie – dyrektorem marketingu. Stała także na czele zespołu Lang Team, tworząc strategie biznesową i komunikacyjną. Jako dyrektor ds. komunikacji i rozwoju Polskiej Fundacji Olimpijskiej współpracowała z wieloma korporacjami i organizacjami międzynarodowymi.
Pełniła funkcję członka zarządu międzynarodowej organizacji UNICEF, gdzie jako dyrektor ds. współpracy z korporacjami stworzyła dla Grupy Orbis program CSR „Szkoły dla Afryki”. Była współtwórcą Gali charytatywnej „Jeden świat, dwa oblicza”. Jako prezes zarządu Fundacji Grupy TP była pomysłodawcą programów społecznych i edukacyjnych (m.in. „Dzień szkoły bez przemocy”; akcji charytatywnej „Pół miliona wenflonów dla tysiąca szpitali dziecięcych” w ramach programu „Telefon do mamy”). Jest założycielem firmy CSR Strategies, zajmującej się doradztwem z zakresu budowania i wdrażania strategii komunikacji społecznej i korporacyjnej. (bs)