Kozminski University Center of Excellence podpisał umowę na realizację strategii marketingowo-promocyjnej. Za całościowe działania w tym zakresie odpowiada Aveex.com.
Kozminski University Center of Excellence realizuje ofertę edukacyjną w zakresie studiów podyplomowych, kursów, szkoleń, korporacyjnych programów rozwojowych, organizacji konferencji, seminariów, spotkań, pozyskiwania zewnętrznego finansowania na usługi szkoleniowo-doradcze i badawcze.
Akcja promocyjna obejmuje działania z zakresu public relations, a także marketing internetowy: kampanię Google AdWords i wideo marketing (testimonial z wykorzystaniem wizerunku absolwentów). Ich realizacją zajmą się należące do Grup Aveex.com: agencja Red Pen Public Relations, dom mediowy Essencja, agencja reklamowa Bandera oraz agencja interaktywna Sternick.
Za działania PR z ramienia Red Pen odpowiada Izabela Jurek, PR manager. W imieniu Aveex.com projekt prowadzą: Izabela Jurek i Michał Tomasik. Nadzór nad całym projektem sprawuje Marcin Wojciechowski – dyrektor kreatywny Grupy Aveex.com. Umowa została wstępnie podpisana na pół roku. (es)