środa, 6 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościK+PR powiększyło dział komunikacji produktowej

K+PR powiększyło dział komunikacji produktowej

Agencja K+PR, należąca do K+ Group, w sierpniu 2023 roku poinformowała, że do jej zespołu dołączyli nowi specjaliści. Paweł Górniak objął stanowisko PR Managera, a Mateusz Madiuk pełni funkcję PR Consultanta.

Paweł Górniak jako PR Manager koordynuje projekty oraz zarządza zespołem. Do jego zadań należy również wsparcie strategiczne i bezpośredni kontakt z klientami, do których należą Pyszne.pl oraz Puchar Tymbarku.

Górniak z branżą PR jest związany od 2017 roku. Koordynował projekty komunikacyjno-marketingowe B2B oraz B2C dla międzynarodowych firm oraz zajmował się m.in. prowadzeniem wielomiesięcznych kampanii komunikacyjnych, doradztwem strategicznym czy media relations. W K+PR jest od marca 2023, wcześniej był w Grayling, Garden of Words, zdobywał też doświadczenie w zespole promocji Stowarzyszenia Wiosna. Współpracował z takimi markami jak Visa, BMW, Starbucks czy Unilever.

Mateusz Madiuk w roli PR Consultanta odpowiada z kolei za relacje z mediami, influencer marketing oraz działania operacyjne na klientach: Pyszne.pl oraz Puchar Tymbarku.

Wcześniej Madiuk zdobywał doświadczenie w Made in PR czy Tailor Made PR. Pracował przy obsłudze marek Kampanii Piwowarskiej, takich jak Lech, Lech Free czy Hardmade. Zajmował się również komunikacją i organizacją spotkań prasowych dla BSH, a także kampaniami z udziałem influencerów dla klientów motoryzacyjnych m.in. BMW i Mitshubishi Motors. (ao)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj