Kancelaria Prezesa Rady Ministrów szuka firmy, która zajmie się „co najmniej jedną” kampanią informacyjno-promocyjną na Facebooku i w Google’u. Budżet to 620 tys. zł netto. Oferty można składać do 17 kwietnia 2019 roku.
KPRM w zamówieniu pisze, że kampania ma być skierowana m.in. do potencjalnych, pełnoletnich beneficjentów programów rządowych – wymienia tam grupy docelowe, takie jak rodzice małych dzieci, młode małżeństwa czy emeryci i renciści pobierający świadczenia państwowe. Wiktor Ferfecki z Rzeczpospolitej wnioskuje z treści dokumentów na stronie, że działania promocyjne będą dotyczyć tzw. „piątki Kaczyńskiego” – czytamy na rp.pl.
Rząd chce, by promocja na Facebooku miała łączne zasięgi na poziomie dwóch milionów wyświetleń postów, dwóch milionów wyświetleń wideo oraz 200 tys. odtworzeń dłuższych niż dziesięć sekund. Komunikacja prowadzona za pomocą Google AdWords ma natomiast osiągnąć minimum cztery miliony wyświetleń.
Firma, która chce wziąć udział w przetargu, musi wpłacić wadium w wysokości 15 tys. zł. Będzie też zawiązana ofertą przez 30 dni od momentu jej złożenia (pocztą lub osobiście w KPRM). Zwycięski podmiot będzie realizować umowę do końca października 2019 roku.
Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie. (mp)
Zdjęcie główne: Konferencja prasowa premiera Mateusza Morawieckiego i wicepremiera Jarosława Gowina. Fot. P. Tracz / KPRM, via flickr.com, domena publiczna