Krajowa Rada Drobiarstwa – Izba Gospodarcza chce walczyć z dezinformacją na temat polskiej branży drobiarskiej. Organizacja szuka firmy, która zajmie się realizacją działań w ramach projektu „Przeciwdziałanie kampaniom dezinformacyjnym wymierzonym w polską branżę drobiarską”.
Jak podkreśla KRD, branża „potrzebuje kontynuacji skonsolidowanych działań promocyjno-edukacyjnych w zakresie zabezpieczenia branży przed kryzysami wizerunkowymi, mogącymi negatywnie wpłynąć na poziom zaufania do mięsa drobiowego na wszystkich rynkach np. kampanie niektórych organizacji wprowadzające w błąd konsumentów i opinię publiczną”.
Celem działań ma być przeciwdziałanie kampaniom dezinformacyjnym wymierzonym w polską branżę drobiarską, prostowanie nieprawdziwych informacji oraz prezentowanie korzyści płynących z zaufania do polskich producentów drobiu.
Działania mają mieć charakter edukacyjny i docierać szeroko do konsumentów i liderów opinii – w tym celu ma zostać zrealizowana ogólnopolska kampania outdoorowa wsparta działaniami w internecie i współpracą z mediami. Te aktywności ma uzupełniać współpraca z mediami, obejmująca m.in. organizację briefingu prasowego i przygotowanie materiałów prasowych. Wybrana firma ma zająć się też rozwojem i promocją serwisów internetowych KRD-IG w kontekście edukacji użytkowników internetu, współpracą z kancelarią prawną czy wsparciem ekspertów opracowujących treści merytoryczne do wykorzystywania w ramach kampanii.
Rozpoczęcie kampanii planowane jest na połowę maja 2020 roku, a działania mają potrwać do grudnia 2020 roku. Budżet kampanii wynosi 398,1 tys. zł.
Oferty można składać do 8 maja 2020 roku do godziny 10:00. Więcej szczegółów można znaleźć na stronie. (mb)