Krajowa Rada Drobiarstwa – Iza Gospodarcza na początku sierpnia 2024 roku ogłosiła zapytanie ofertowe dotyczące projektu „Ochrona wizerunku polskiego sektora drobiarskiego na rynku krajowym” wraz z przeprowadzeniem przez niezależny podmiot badania efektywności projektu. Przedmiotem zadania jest prowadzenie działań promocyjno-komunikacyjnych z zakresu PR.
Głównym celem projektu będzie zadbanie o utrzymywanie wysokiego poziomu konsumpcji drobiu w Polsce. Ponadto oczekiwana jest edukacja środowisk opiniotwórczych, działania proaktywne mające na celu pokazanie wysokiej jakości, bezpieczeństwa oraz istotnego miejsca mięsa drobiowego w zdrowej i zbilansowanej diecie, a także zabezpieczenie branży przed kryzysami.
Działania mają być realizowane na rynku krajowym, w celu zabezpieczenia interesów polskiej branży drobiarskiej.
Wybrana firma zajmie się m.in. prowadzeniem profili w portalach społecznościowych (Facebook, Instagram, X i LinkedIn), monitoringiem mediów, aktualizacją i promocją serwisu internetowego www.dobrydrob.pl, przygotowaniem materiałów informacyjnych związanych z projektem oraz organizacją spotkań i/lub konferencji z grupami docelowymi kampanii. Ponadto w ramach projektu zaplanowane jest badanie efektywności zadania wykonane przez niezależny podmiot.
Główne grupy docelowe to środowiska opiniotwórcze (dziennikarze, ochrona zdrowia, dietetycy i organizacje wspierający zdrowy styl życia), przetwórcy mięsa drobiowego i dystrybutorzy, instytucje ustawodawcze (m.in. Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa, Główny Inspektorat Weterynarii) oraz konsumenci.
Projekt realizowany będzie w terminie od 2 września 2024 roku do 31 sierpnia 2025 roku.
Krajowa Rada Drobiarstwa zamierza przeznaczyć na działania maksymalnie niecałe 1,3 mln zł brutto (włączając wynagrodzenie wykonawcy).
Oferty można składać do 19 sierpnia 2024 roku do godziny 10:00 pocztą elektroniczną na adresy e-mail: m.kedel@krd-ig.pl lub d.goszczynski@krd-ig.pl. W tytule e-maila należy wpisać: Odp. na Zapytanie ofertowe – projekt: „Ochrona wizerunku polskiego sektora drobiarskiego na rynku krajowym” wraz z przeprowadzeniem przez niezależny podmiot badania efektywności projektu (zadania).
Szczegóły dostępne są na stronie. (kn)