środa, 20 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościKreatywne aplikacje sposobem na rozpoznawalność marki

Kreatywne aplikacje sposobem na rozpoznawalność marki

„Dobry insight to podstawa, ale to emocje ożywiają neurony. Nie wiesz jak wyróżnić? Kreatywne aplikacje mogą pomóc” – piszą Gabriela Rakowska i Damian Tokarczyk na łamach Marketingu w Praktyce.

Autorzy cytują wyniki styczniowego badania National Center for Biotechnology Information. Wynika z niego, że średni czas utrzymania uwagi internaty to 8 sekund. Jak czytamy, „internauta nie znosi nudy” natomiast „ po ciężkim dniu pracy zazwyczaj pragnie jedynie relaksu”.  Dlatego marki stawiają na aplikacje z grami. Z danych comScore wynika, że na całym świecie w gry online gra 700 mln osób.

W tekście padają dwa przykłady aplikacji stworzonych na potrzeby marek: gry towarzyszącej kampanii launchingowej nowego modelu Volkswagena oraz aplikacji dla marki BOLS, dzięki której użytkownicy Facebooka mogli „zmrozić” widoczną na ekranie butelkę, dmuchając w komputerowy mikrofon.

„Oryginalne wykorzystanie technologii w połączeniu z doskonałą kreacją to prze­waga aplikacji wobec tradycyjnych metod komunikacji w internecie. W wirtual­nym świecie memów, postów i tweetów kreatywne aplikacje angażują na dłużej. Umiejętnie dostosowując kreację do naj­nowszych trendów technologii z aplikacją masz szansę stworzyć całkowicie nowy wymiar w postrzeganiu indywidualnych właściwości produktu i wyróżnić markę spośród gigabajtów informacji” – czytamy. (ks)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj