sobota, 21 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościKropiwnicki nie zadbał o dobry marketing?

Kropiwnicki nie zadbał o dobry marketing?

„Niestety przyszły czasy, w których nawet dla prawicowego polityka dużo ważniejsze od manifestowania swoich poglądów jest sfotografowanie się z Dodą” – pisze na łamach dziennika Rzeczpospolita Igor Janke. Autor zastanawia się nad przyczynami odwołania Jerzego Kropiwnickiego ze stanowiska prezydenta Łodzi. Stwierdza, że jego przegrana w referendum nie była przypadkowa.

„We współczesnej polskiej polityce jest coraz mniej miejsca dla postaci wyrazistych, uprawiających realną politykę, umiejących pójść w poprzek powszechnym tendencjom” – ubolewa Janke. Dodaje również, że działania byłego prezydenta Łodzi były nierozumiane i niedoceniane, głównie dlatego, że nie zadbał o ich odpowiedni marketing. Autor zauważa również, że szczyty popularności osiągają obecnie politycy umiarkowani, którzy unikają silnie motywowanych ideologią stanowisk. (mk)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj