W magazynie Media i Marketing ukazał się artykuł Beaty Goczał na temat promocji polskich miast. Jak czytamy w artykule wydatki na ten cel od kilku miesięcy regularnie rosną, mimo kryzysu ekonomicznego. Zauważa ona, że przyczynia się do tego wzrastająca liczba podmiotów realizujących działania promocyjne i zdających sobie sprawę z ich konieczności.
Marek Tobolewski z Eskadra Market Place zauważa, że kryzys wcale nie musi nieść ze sobą negatywnych skutków dla promocji miast „miasta nie powinny ograniczać wydatków, ale raczej zastanowić się, czy kryzys nie jest swego rodzaju szansą na ich promocję” – dodaje. Podobne zdanie ma również Anna Proszowska-Sala, która przyznaje, że miasta powinny myśleć o optymalizacji wydatków i ich odpowiedniej alokacji, a nie ograniczaniu. Stwierdza również, że „promocja miast musi być dzisiaj odważna, sprytna i kreatywna, wykorzystująca faktycznie mocne strony. Powinna przejść na jakość, innowacyjność i nowe rozwiązania”. (mk)