Krzysztof Gacek został dyrektorem marketingu marki Volkswagen w spółce Volkswagen Group Polska. Będzie odpowiadał za planowanie i realizowanie strategii produktowej oraz marketingowej spółki.
Gacek na co dzień będzie kierował pracą zespołu marketingu i CRM oraz zespołu odpowiedzialnego za ofertę produktową marki Volkswagen w Polsce. Swoją karierę zawodową rozpoczął w Renault Polska w dziale marketingu obsługi posprzedażnej, następnie przez 7 lat pracował w BMW Polska. Od 2010 r., w ramach Volkswagen Bank Polska, był odpowiedzialny za ofertę kredytową oraz leasingową, a także za rozwój współpracy z Volkswagen Group Polska.
Od grudnia zmienia się struktura marki Volkswagen Polska. Dział PR, który wcześniej podlegał pod dyrektora marketingu i PR, zostaje wyłączony z marketingu i podlega bezpośrednio pod dyrektora marki Volkswagen. Za komunikację PR odpowiada Tomasz Tonder, który od 2008 roku pełni funkcję PR Managera. (mw)