Krzysztof Tomczyński w październiku 2018 roku dołączył do grona udziałowców Alert Media Communications i objął stanowisko partnera odpowiedzialnego za client service i projekty kryzysowe, szkoleniowe i międzynarodowe. Tomczyński z agencją jest związany od początku 2013 roku. Realizuje i nadzoruje prace dla klientów firmy z takich branż jak motoryzacyjna, medyczna, retail czy FMCG. Prowadzi też kluczowe polskie i międzynarodowe projekty kryzysowe oraz szkoleniowe.
Zanim dołączył do agencji, pracował m.in. w Ministerstwie Skarbu Państwa, gdzie odpowiadał za działania komunikacyjne dotyczące debiutów giełdowych i prowadził kampanie informacyjne oraz edukacyjne. Jest absolwentem Kolegium Międzywydziałowych Indywidualnych Studiów Humanistycznych i Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego.
W strukturach Alert Media Communications awansowała również Marlena Garucka-Kubajek, która w lipcu objęła stanowisko Account Managera. Wcześniej peracowała w firmie jako Senior Account Executive. Z agencją jest związana od października 2014 roku. Prowadzi projekty dla klientów z branż: motoryzacyjnej, ubezpieczeniowej i retail. Pomagała też w realizowaniu działań dla firm z sektora FMCG oraz dla instytucji publicznych. Bezpośrednio przed dołączeniem do Alert Media Communications Garucka-Kubajek przez ponad pięć lat pracowała dla firmy realizującej projekty otwarć nowych sklepów dla Tesco Polska.
Do zespołu agencji dołączyły również dwie nowe osoby. Monika Toczek od lipca była uczestniczką programu stażowego, a od połowy września jest zatrudniona na stanowisku Junior Account Executive’a i realizuje bieżące projekty agencji, w tym w szczególności działania dla branży retail oraz z zakresu komunikacji kryzysowej. W połowie lipca pracę w firmie rozpoczęła też Katarzyna Toczyska, która także objęła stanowisko Junior Account Executive’a. Zajmuje się aktualnymi działaniami, głównie dla NUTRICIA Polska. (pp)