poniedziałek, 25 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościKsiążka o miastach i dla miast

Książka o miastach i dla miast

Na polskim rynku ukazała się nowa pozycja książkowa „Promocja miast. Nowa Perspektywa” autorstwa Anny Proszowskiej-Sala i dr Magdaleny Florek. Głównym celem książki – adresowanej do osób, które zajmują i interesują się promocją miejsc – ma być prezentacja wskazówek, przykładów z Polski i zagranicy, możliwości, technik i rozwiązań z dziedziny promocji miast.

W książce zostały wykorzystane materiały pochodzące z Festiwalu Promocji Miast i Regionów, m.in. wykłady i dyskusje, projekty przesłane do konkursu Złote Formaty, wypowiedzi z przedstawicielami miast, ich przemyślenia i sugestie. „Promocja miast. Nowa Perspektywa” to, jak zapewniają autorki, nie podręcznik, ale zbiór inspiracji i przegląd nowych kierunków w dziedzinie promocji miejsc, zachęta do wdrażania nowych wizji i rozwiązań w tym obszarze. (kk)

Aby kupić książkę, wypełnij formularz.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj