Łódź Art Center wygrało ogłoszony przez Urząd Miasta Łodzi przetarg na działania promocyjne, które mają doprowadzić do zdobycia przez miasto tytułu Europejskiej Stolicy Kultury. W walce o budżet, który na pierwszy rok działań wynosi 2,5 miliona złotych, walczyły oprócz Łódź Art Center dwie agencje z Warszawy: Partner of Promotion (jako lider w konsorcjum z agencją Polymus) oraz Euro RSCG.
Łódź Art. Center ma zaplanować i zrealizować działania promocyjne na 3 kolejne lata, ale jeśli Łódź nie dostanie się do listy skróconej 2-3 miast w 2011 będzie to oznaczało roczny kontrakt z miastem. Krzysztof Candrowicz, dyrektor centrum, nie chce tymczasem zdradzać szczegółów strategii. Redakcji PRoto wyjawił tylko, że będzie nad nią pracował dziesięcioosobowy, międzynarodowy zespół ekspertów, którym kierować będzie specjalista sprowadzony z Warszawy. „Zespół i harmonogram działań ujawnimy na konferencji prasowej w przyszłym tygodniu, najprawdopodobniej w czwartek”- zapowiada Candrowicz. (kk)
Z wynikami przetargu można się zapoznać tutaj