Lubelski urząd marszałkowski rozstrzygnął przetarg na przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej projektu „Kapitał intelektualny Lubelszczyzny 2010-2013”. Najwyżej oceniono ofertę Polskiej Fundacji Ośrodków Wspomagania Rozwoju Gospodarczego OIC Poland, która uzyskała maksymalną liczbę punktów za cenę.
Poza ceną (maksymalnie 50 punktów) przy wyborze oferty brano pod uwagę „koncepcję organizacji kampanii” (również 50 punktów) – za to kryterium OIC Poland uzyskało 44 punkty.
Do zadań wybranej firmy należeć będzie opracowanie i przeprowadzenie kampanii w mediach, promocja i obsługa konsultacji społecznych na terenie województwa lubelskiego, przygotowanie konferencji podsumowującej projekt oraz stworzenie na jego potrzeby interaktywnej mapy w internecie.
Poza OIC Poland ofertę złożyło także konsorcjum firm KDK oraz KDK Info. Uzyskało ono 18 punktów za cenę i 38 za koncepcję. (ks)