poniedziałek, 30 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościKto znalazł się w kolejnym etapie PRotonów 2014?

Kto znalazł się w kolejnym etapie PRotonów 2014?

Zwycięzcy w konkursie PRotony 2014 zostaną ostatecznie wybrani spośród 156 zgłoszeń! To rekord w historii konkursu! W tegorocznej edycji pojawiło się wiele znanych nazwisk, w konkursie biorą udział m.in. Natalia Hatalska, ks. Jacek Stryczek, Barbara Labudda czy Marek Sieczkowski. Z nazwiskami wszystkich kandydatów można zapoznać się na stronie.

Do rywalizacji stają doświadczeni eksperci i młode talenty, wszyscy oceniani za osiągnięcia w 2013 roku. O zwycięstwie zadecydują głosy Akademii Ekspertów PR, która do 6 maja będzie oceniać dokonania kandydatów.

Największa rywalizacja panuje ex aequo w dwóch kategoriach: Osoba ds. komunikacji w firmie/lub korporacji i Osoba w firmie PR-owskiej (po 32 osób/zespołów) . O PRotona w tych kategoriach powalczą osoby zajmujące się komunikacją w firmach takich, jak: Solski Burson-Marsteller, 24/7, First PR, Danone, TNS, Energia Operator, Netia czy KRUK SA.

Zwycięzcy wybierani są w 7 kategoriach:
a. osoba/zespół w firmie PR-owskiej
b. osoba/zespół ds. komunikacji firmy lub korporacji
c. osoba/zespół ds. komunikacji instytucji/administracji publicznej
d. osoba/zespół ds. komunikacji w organizacji pozarządowej/fundacji
d. rzecznik prasowy
e. osoba/zespół zajmujący się edukacją PR-owską
f. osoba/zespół debiutująca/y w PR
g. osoba/zespół ds. kampanii w social mediach

Głosowanie odbywa się drogą elektroniczną.
Aplikacje będą punktowane przez Akademię Ekspertów PR wg następujących zasad:
– 1. miejsce = 5 punktów,
– 2. miejsce = 3 punkty,
– 3. miejsce = 1 punkt.

Zwycięzcy zostaną wyłonieni poprzez zsumowanie głosów. Członkowie Akademii Ekspertów PR nie mogą głosować na teamy/osoby ze swojej firmy, instytucji, organizacji lub uczelni. Członek Akademii Ekspertów PR zgłoszony do nagrody nie może głosować w danej kategorii.

Ponadto spośród Uczestników, którzy wyrazili taką chęć, eksperci Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego, wybiorą laureatów kategorii specjalnej o nazwie „PRoton Teraz Polska”.

Wszystkie informacje na temat konkursu i jego poszczególnych etapów oraz lista członków Akademii Ekspertów PR znajdują się na stronie www.protony.pl.

Sponsorem strategicznym konkursu jest Instytut Monitorowania Mediów. Audytorem jest kancelaria Leśnodorski, Ślusarek i Wspólnicy. Partnerem Strategicznym konkursu jest Teatr Syrena. Patronat Honorowy nad konkursem objęło Ministerstwo Gospodarki.

Patronami medialnymi są magazyny Harvard Business Review, Marketing w Praktyce i Brief, Dziennik Gazeta Prawna oraz radio Pin, a także Biznes.pl oraz GoldenLine. Przyjaciółmi konkursu zostały  ponadto programy konferencyjne Sukces Pisany Szminką, Akademia Kobiet Biznesu i Instytut Przemiany. Partnerami konkursu jest drukarnia Studio Supra oraz Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego, organizator konkursu Teraz Polska. Partnerami Gali wieńczącej konkurs są Goody Foody, DobreWina, Polish Vodka Association, Fabrica de Pasjone, Pinacolada, Rent Design oraz 16na9.

 

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj